مواد آرایشی بهداشتی

هایپر مارکت

انیس شایگان | دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰ ب.ظ

هایپرمارکت چیست؟


هایپرمارکت یک فروشگاه خرده فروشی است که یک فروشگاه و یک سوپر مارکت مواد غذایی را در خود جای داده است. اغلب سوپر مارکت ها با استقرار بسیار گسترده ، محصولات متنوعی مانند لوازم خانگی ، پوشاک و مواد غذایی را ارائه می دهند.

هایپرمارکت ها خریداران تجربه خرید یک مرحله ای را ارائه می دهند. ایده این فروشگاه بزرگ این است که تمام کالاهای مورد نیاز خود را در زیر یک سقف در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. برخی از محبوب ترین هایپر مارکت ها شامل وال مارت Supercenter ، فرد مایر و سوپر کمارت هستند.


هایپرمارکت ها می توانند شامل فروشگاه هایی مانند انبار باشند که ممکن است کالاهایی را که در فروشگاه های تخفیف یا فروشگاه های ویژه در یک مکان وجود دارد ، نیز ارائه دهند.

چگونه فروشگاه های بزرگ در چشم انداز خرده فروشی رقابتی جای می گیرند؟


ترکیبی از یک سوپر مارکت کامل با کالاهای فروشی فروشگاه های بزرگ و انواع دیگر خرده فروشان می تواند تهدیدی بسیار رقابتی برای سوپر مارکت های محلی و سایر خرده فروشان باشد.

فروشندگان جعبه های بزرگ از مزیت فروش کالاهای زیاد برخوردار هستند که می تواند در مقایسه با خرده فروشانی که کالاهایی را در مقادیر کمتری می فروشند ، قدرت خرید بیشتری را در اختیار آنها قرار دهند.

 

این اجازه می دهد تا شرکت هایی مانند وال مارت فشار قیمت گذاری را روی فروشندگان اعمال کنند ، و به طور بالقوه تخفیف هایی را برای کالاهایی که رقبای آنها نمی توانند از فروشندگان بدست آورند ، تضمین می کنند. این امر به شرکت هایپرمارکت اجازه می دهد تا کالاها را با نرخ پایین تر از رقبای خود بفروشد.

 

شرکتی مانند وال مارت بخاطر تلاشهای خود برای جلوگیری از اتحاد کارمندان ، تهدیدهای خاصی را در محل هایپرمارکت خود ایجاد می کند. در بسیاری از سوپر مارکتهای آمریکایی ، کارمندان عضو اتحادیه های کارگری هستند که در مورد مزایای جمعی مانند افزایش منظم حقوق و بیمه درمانی مذاکره می کنند. از لحاظ تاریخی ، وال مارت چنین اتحادیه هایی را از ریشه کن کردن در فروشگاه های خود باز داشته است ، که به طور قابل ملاحظه ای به شرکت اجازه داده است تا هزینه های خود را به روش هایی کنترل کند که سوپر مارکت های سنتی نتوانند.

 

وجود یک هایپرمارکت از یک شرکت مانند وال مارت می تواند به معنای قیمت تخفیف با حاشیه سود باشد که رقبای محلی ممکن است نتوانند آن را حفظ کنند. این می تواند سوپر مارکت های رقیب را مجبور به تلاش برای مذاکره مجدد در مورد شرایط با کارگران خود و یا انجام اقدامات کاهش هزینه کند تا بتواند عملی شود. در موارد شدید ، اثرات طولانی مدت این شیوه ها می تواند رقابت را از تجارت خارج کند.

 

با توجه به طیف وسیعی از محصولات موجود از طریق هایپرمارکت ، چنین خرده فروشی ممکن است تهدیدی رقابتی برای مراکز خرید که به طور سنتی به عنوان نقاط کانونی برای فروشندگان مختلف در نظر گرفته شده اند ، ایجاد کند. این مراکز خرید ممکن است شامل یک سوپرمارکت ، فروشگاه های بزرگ و سایر فروشگاه های تخصصی باشد که کالاهای قابل مقایسه ای را که یک هایپرمارکت ممکن است بفروشد ، داشته باشند. تفاوت در این است که اپراتور و مالک یک هایپرمارکت شاهد فروش ترکیبی از همه این کانالها هستند. در بازارهای بین المللی مانند اروپا ، آسیا ، خاورمیانه ، شمال آفریقا و قاره آمریکا می توان از فروشگاه های بزرگ فروشی پیدا کرد.

 

حمایت مالی

رشد کسب و کار شما لازم نیست سخت باشد. HomeAdvisor Pro به شما کمک می کند تا با هدف های هدفمند مورد نیاز خود برای موفقیت و در کنترل کسب و کار خود ارتباط برقرار کنید. در حالی که بودجه خود را کنترل می کنید ، می توانید وظایف و کدهای پستی را که می خواهید سرویس کنید ، انتخاب کنید. بیشتر بدانید که چگونه Homeipedia Pro می تواند به شما در کسب شغل بیشتر و ورود به سیستم امروز کمک کند.

  • انیس شایگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی