مواد آرایشی بهداشتی

ماسک مو وفواید آن

انیس شایگان | دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۵۸ ب.ظ

فواید ماسک مو

 

آیا به تازگی به دلیل خشکی ، خارش یا رشته های یخ زده خود مرتباً خود را از موهای خود رنج می برید؟ آیا انگشتان دست شما هر وقت سعی می کنید آنها را سبک کنید یا حتی داخل یک اسفنج قرار دهید ، با موهایتان درگیر می شوید؟ اینها فقط برخی از مشکلات مو است که هر روز مردان و خانمها با آن روبرو هستند. شما می توانید تمام پول خود را صرف خرید گران ترین شامپو و نرم کننده کنید و هنوز هم آسیب دیدن مو را تجربه می کنید به همین دلیل باید ماسک مو را امتحان کنید. بهترین ماسک مو در بازار می تواند برای موهای شما معجزه کند. در اینجا پنج مزیت استفاده از ماسک مو را ذکر می کنیم.

موهای صاف و براق

استفاده از ماسک مو حداقل هفته ای یکبار موهای شما را صاف و براق می کند بدون اینکه چرب شود و یا خطر ابتلا به شوره سر را نداشته باشد. به جای استفاده از نرم کننده معمولی خود ، ماسک مو مورد نظر خود را بمالید و از انتهای آن ، آن را روی موهای خود پخش کنید. وقت خود را در ماساژ ماسک مو روی موهای خود بگذرانید. ماسک را سه تا پنج دقیقه قبل از شستشو با آب بگذارید. ماسک مو با ترکیباتی مانند روغن نارگیل ، روغن آرگان ، روغن شاوا و روغن آووکادو موهای شما صاف و براق خواهد شد. به موهای خود اجازه دهید هوا خشک شود تا بتوانید نتایج را مشاهده کنید. مطمئن باشید که هنگام شانه کردن موهایتان رشته های کمتری درگیر خواهید بود که به معنی شکستگی یا ریزش مو است.

آسیب مو را معکوس می کند

روش های مختلفی برای آسیب دیدن موهای شما وجود دارد. این می تواند با استفاده مداوم از گرما بدون محافظت ایجاد شود. صاف کننده های مو ، سشوار و موها باعث ضعیف شدن کوتیکول مو می شوند و باعث ریزش یا شکستن آن می شوند. مو شروع به از دست دادن رطوبت طبیعی خود می کند که باعث ریزش مو می شود. استفاده از ماسک مو راهی عالی برای ترمیم و تقویت رشته های موهای شما است. اگر می توانید ماسک مو با ترکیبات اسید آمینه گیاهی پیدا کنید ، ممکن است فرصتی برای درمان موهای آسیب دیده وجود داشته باشد.

دوباره موهای خشک را آبرسانی می کند

یکی دیگر از مشکلات رایج مو که اکثر مردم با آن روبرو هستند مربوط به موهای خشک است. آیا حتی قبل از بیرون آمدن از درب ، موهای شما خشک و در همه جای شما ناراحت نمی شود؟ آیا در طول روز بادی احساس اضطراب می کنید زیرا سخت است که موهای خود را در جای خود نگه دارید؟ داشتن موهای خشک می تواند روز شما را خراب کند. بنابراین صرف چند دقیقه از روز برای استفاده از ماسک مو که باعث مرطوب ، تغذیه و آبرسانی موهای شما می شود ، اصلاً ایده بد نیست. اگر در مکان سردتری زندگی می کنید ، استفاده از ماسک مو با روغن نارگیل یا شیر به عنوان ماده اصلی می تواند مواد معدنی ، الکترولیتی و ویتامین های مورد نیاز خود را به موهای شما بدهد. اگر می توانید با استفاده از ماسک مو در موهای خود یا کارهای روزمره ، از تعجب دیدن موهای شما بعد از چند هفته سالم دیدن نکنید.

برای نگهداری رنگ مو مناسب است

استفاده از رنگ روی موهای شما می تواند مشکل باشد. در حالی که ظاهر جدید و تازه ای به شما می بخشد ، همچنین استفاده از محصولات مبتنی بر مواد شیمیایی روی موهای شما عوارض جانبی دارد. رنگ آمیزی مو می تواند باعث خشکی و نازک شدن موها شود ، بخصوص اگر شما شاهد نگهداری مناسب نیستید. ماسک های مو پس از انجام یک درمان رنگی شدید مو برای بازیابی سلامت و نرمی عالی هستند. از آنجایی که رطوبت طبیعی مو در طی فرایند از بین می رود ، ضروری است که شما فقط بهترین محصولاتی را بکار ببرید که موهای شما را تغذیه کرده و حتی درخشندگی رنگ موهای جدید شما را بیرون بیاورد.

راه سریع و گران قیمت برای لعاب دادن به موهای شما

اگر به دنبال یک روش ساده و ارزان برای لعاب دادن موهای خود بدون گذراندن چهار تا شش ساعت در یک سالن و پرداخت هزینه بیشتر از هزینه خود هستید ، خرید یک ماسک عالی مو جایگزین بسیار خوبی است. در کمتر از ده دقیقه موهای خود را فنر و قوی کنید. هرچه با استفاده از ماسک مو سازگارتر باشید ، نتایج بهتری خواهید یافت.

  • انیس شایگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی