مواد آرایشی بهداشتی

تونر صورت

انیس شایگان | شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

تونر صورت 


به یاد دارم وقتی نوجوان بودم ، چطور همیشه از آنچه با چهره من می گذرد آگاه بودم. احتمالاً به این دلیل است که خانواده آسیایی من در مورد نقص آکنه هورمونی بسیار بی پرده بودند ، اما سلام ، حال من خوب است. یادم است که هر شب برای اطمینان از اینکه صورتم در صورت رشد جوش روشن شود ، صورتم 5 مرحله ای صورت را انجام می دهم. البته ، این واقعاً کمکی نکرد - طبیعت گاهی روشی بی رحمانه است.

DIY Facial Toner

 

پوست من از آن زمان بسیار بهبود یافته است (عمدتاً به دلیل افزایش آگاهی از آنچه می تواند باعث ایجاد آکنه و سایر موارد شود) ، اما این بدان معنی نیست که دیگر نیازی به مراقبت از پوست خود ندارم! فهمیدم که آنچه می خورم تأثیر زیادی روی پوست من می گذارد ، اما شستن ناخالصی های صورتم (که ممکن است تمام روز در معرض دیدم باشد ، ممکن است اضافه کنم!) در پایان روز کمک می کند. از آنجا که ، همانطور که می دانید ، دوست دارم مواد شیمیایی را از روی صورتم دور نگه دارم ، تصمیم گرفتم که راه حل مناسبی را پیدا کنم.

 

یک مورد که من در مورد این تونر دوست دارم این است که جمع کردن چقدر ارزان است! من تمام مواد لازم را قبلاً در دست داشتم ، بنابراین من یک فوراً دسته ای را برای استفاده کردم. چیز دیگری که من دوست دارم این است که چقدر تمیز بودن باعث می شود احساس راحتی کنم! به طور جدی ، نه ناخوشایند و نه چیز دیگری ، وقتی می دیدم خاک اضافی حتی بعد از استفاده از شستشوی صورتم روی لنت پنبه می افتد ، خوشحال شدم! از هیچ گونه مواد خشن مانند الکل یا عطر استفاده نمی کند.

 

من نظرات مختلفی در مورد استفاده از تونر با فندق جادوگر یا سرکه سیب شنیده ام ، اما من این ترکیب را برای من موفقیت آمیز دیدم (این سلب مسئولیت من بود). اکنون یک سال از ساخت و استفاده از شستشوی صورت خانگی و این تونر می گذرد. من هر روز از آن استفاده نمی کنم (دلیل دیگری را در پاراگراف بعدی مشاهده خواهید کرد) ، اما من متوجه یک تغییر قطعی شده ام. در مورد آکنه هورمونی نیز بسیار آرامش بخش است.

 

من یک چیز دارم که وظیفه خود را یادآوری می کنم: شما واقعاً می توانید این معجون را اسپری شوهر بنامید ، زیرا مانند اسپری اشکال ، شوهرم هنگام استفاده از آن خیلی نزدیک نمی شوید. مگر اینکه یکی دیگر از موارد مهم شما از بوی سرکه سیب لذت نبرد ، در معرض خطر خود شما باشد ؛-)

  • انیس شایگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی