مواد آرایشی بهداشتی

فواید استفاده از شامپوی بدون سولفات

انیس شایگان | دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۲۷ ب.ظ

فواید استفاده از شامپو بدون سولفات


آیا به دنبال یک شامپوی سطح بالاتر هستید؟ ما ممکن است بتوانیم کمک کنیم. در اینجا نحوه مقایسه شامپو عاری از سولفات با شامپو معمولی ارائه شده است.

شامپو عاری از سولفات چیست؟
سولفاتها یک ماده کاملاً استاندارد برای بسیاری از محصولات شامپو (و نظافت خانگی) هستند. انواع اصلی سدیم لوریل سولفات سدیم (یا SLS) و سولفات لوره سدیم (SLES) است. بنابراین SLS در شامپو چیست؟ به عبارت ساده تر ، سولفات ها موادی هستند که باعث می شوند شامپو ها به یک چرم غلیظ تبدیل شوند. با این حال ، آنها به دلیل آسیب دیدگی مو تحت آتش سوزی قرار گرفته اند ، و SLS و SLES مطمئناً مواد مغذی را به موهای شما نمی آورند. بنابراین ، در پاسخ به سوال "عاری از سولفات چیست؟" ، شامپو عاری از سولفات یک شامپو بدون سولفات است. اما سولفات ها چه چیزی را به موهای شما می رسانند و فواید شامپوی عاری از سولفات چیست؟ بخوانید تا متوجه شوید!

فواید شامپوی عاری از سولفات
1. شما باید روی روغنهای اساسی مو طبیعی نگه دارید
همانطور که در بالا توضیح داده شد ، سولفاتها ماده ای است که معمولاً در شامپوها و حمام های حبابی مختلف یافت می شود. وقتی صحبت از شامپو می شود ، آنها یک اثر لک کننده ایجاد می کنند که به از بین بردن کثیفی و بقایای موها و پوست سر شما کمک می کند.
سولفات ها همچنین می توانند موهای شما را از روغنهای طبیعی ضروری سیر کنند. یکی از مزایای استفاده از شامپو عاری از سولفات این است که رشته های شما درخشش طبیعی و طبیعی خود را از دست نمی دهند. با استفاده از شامپوی کره Shea & Sandalwood ، رطوبت اضافی خود را ببندید. شما همچنین می توانید در مورد تمام راه هایی که کره کره به شما کمک می کند تا در موهای شما در مورد فواید کره گیاه فواید مو استفاده کنید ، بخوانید.

2. نیازی نیست که رنگ خود را به اسم سولفات ها قربانی کنید
متأسفانه سولفات ها می توانند در بسیاری از انواع مختلف مو ویران شوند. اگر موهای رنگی دارید ، ممکن است بعد از استفاده از شامپوی سولفات ، رنگ و لعاب خود را به نظر بیاورید. به گزینه ای عاری از سولفات مانند شامپو کره و گل رز Murumuru ما بپیوندید تا رنگ شما پر جنب و جوش و براق به نظر برسد.

3. شما باید موهای خود را قوی نگه دارید
سولفات ها برای برخی از انواع مو می توانند فوق العاده خشک شوند و این می تواند به انتهای آسیب دیده و خشک منجر شود. انتخاب محصولی مانند روغن نارگیل و شامپو Ylang Ylang یک راه مطمئن برای جلوگیری از سولفات ها هنگام استفاده از مواد طبیعی برای محافظت و تقویت رشته های شما است.

4- از حساسیت پوست سر خداحافظی کنید
کسانی از ما با فلج حساس می دانیم که محصولات مو اشتباه می توانند وضعیت بسیار دشواری را به مراتب وخیم تر کنند. یکی از فواید شامپوی عاری از سولفات این است که آنها بر روی پوسته های حساس بسیار ملایم هستند و خشکی و خارش را که قبلاً تجربه کرده اید تحریک نمی کنند. اگر از حساسیت به پوست سر رنج می برید ، توصیه می کنیم از شامپوی برگ گیاه دانه کنف و نانا برگ ، نوعی داروی خاص برای پاک کردن و تغذیه پوست سر خود استفاده کنید.

5- همه قشرهای مو مجعد شادی خواهند کرد
اگر موهای مجعد دارید ، می دانید که بدون رطوبت به معنی بدون فر نیست. از آنجا که سولفات ها رشته های شما را خشک می کنند ، سخت می شود که فرهای شما الگوی تنگ و هیدراته هیدراته آنها را خاموش کند. از شامپوی شیر نارگیل و یاس سفید ما برای تعریف شگفت انگیز فرچه و پاشیدن رطوبت استفاده کنید.

  • انیس شایگان

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی