مواد آرایشی بهداشتی

ماسک صورت زردچوبه وعسل

انیس شایگان | سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۸ ب.ظ

ماسک صورت زردچوبه وعسل


زردچوبه در سنین بالا برای کمک به درمان آکنه و ترغیب بهبودی مورد استفاده قرار گرفته است. این ماسک صورت زردچوبه و عسل DIY بسیار آسان و مناسب برای هر کسی که با آکنه مقابله می کند بسیار مناسب است.
زردچوبه به عنوان یک ماده برای پوست نیز در درمان روزاسه مفید است. این می تواند به لطف خاصیت تسکین دهنده پوست ، باعث کاهش میزان لکه های قرمز ریز و بریدگی هایی شود که روی پوست رخ می دهد.

DIY Turmeric & Honey Face Mask - Turmeric is powerful in treating acne, rosacea and even eczema. Make this easy 2-ingredient face mask and start healing your breakouts today!


این ماسک زردچوبه همچنین می تواند در کاهش التهاب و قرمزی برای مبتلایان به اگزما کمک کند. البته توصیه می کنیم قبل از امتحان کردن این ماسک روی پوستهای بسیار حساس و یا قبل از استفاده از آن روی کودکان ، با پزشک خود تماس بگیرید.

ماسک صورت DIY زردچوبه و عسل - زردچوبه در درمان آکنه ، روزاسه و حتی اگزما قدرتمند است. از این ماسک صورت 2 ماده ای آسان استفاده کنید و امروز شفاف سازی استراحت را شروع کنید!

زردچوبه حاوی یک فتوشیمیایی به نام کورکومین است که می تواند از داخل بدن به نفع آن باشد!

به لطف خاصیت آنتی اکسیدانی زردچوبه ، از آن برای جوانسازی پوست استفاده شده است. زردچوبه حتی می تواند ظاهر چین و چروک را نرم و کاهش دهد ، و به چهره جوانی بیشتری می بخشد.


این ماسک صورت زردچوبه و عسل بسیار ساده ساخته شده و فقط شامل دو ماده است!

 

همچنین می توانید روغن نارگیل را به صورت اختیاری به این دستور ماسک صورت اضافه کنید. روغن نارگیل مزایای ضد باکتری و آبرسان دیگری به همراه دارد. من شخصاً روغن نارگیل را روی پوست خود دوست دارم بنابراین معمولاً کمی به این دستور غذا اضافه می کنم. فهمیدم که روغن نارگیل به پوست من کمی درخشش اضافه می کند.

 

یک کلمه احتیاط ، این ماسک زردچوبه باعث لکه دار کردن لباس ، دستشویی و حتی پوست شما خواهد شد. مطمئن باشید که قبل از یک جلسه بزرگ یا تاریخ از آن استفاده نمی کنید. شما می خواهید بعد از درمان و بعد از چند ساعت پاک سازی ملایمی انجام دهید تا رنگ زرد کاملاً از پوست خود خارج شود. نگران نباشید ، ماندگار نیست. این ماسک عالی برای استفاده در روز آخر هفته تنبل است ، وقتی جایی برای چند ساعت ندارید.


اگر ناامید شده اید و به دنبال راهی برای آرام کردن آکنه های خفیف تا متوسط ​​یا روزاسه هستید ، این ماسک زردچوبه و عسل یک سلاح عالی برای مراقبت از پوست است که در زرادخانه خود دارید.


امیدوارم که شما آن را دوست داشته باشید if اگر به این ماسک صورت DIY بزنید ، کامنت بگذارید. اگر علاقه دارید در مورد فواید سلامتی زردچوبه بیشتر بدانید و چگونه می توانید آنها را در زندگی خود بگنجانید ، پست اخیر من را در مورد چگونگی تهیه خمیر طلایی بررسی کنید!

ماسک صورت عسل زردچوبه DIY

مواد
1 قاشق چایخوری زردچوبه 1 قاشق چای خوری عسل خام
 اختیاری: حداکثر 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل. این خاصیت ضد باکتریایی اضافی و مضراتی را برای ماسک به شما می دهد - اگرچه باعث می شود روغنی نیز به شکلی باشد که ماسک را کمتر از رب و بیشتر پهن کنید ، بنابراین ممکن است آنقدر ضخیم نماند که گویی نارگیل را رها می کنید. روغن را به طور کلی


دستورالعمل ها
2 یا 3 ماده را با هم مخلوط کنید تا همه چیز به خوبی ترکیب شود. اگر تصمیم به استفاده از روغن نارگیل ندارید ، ممکن است بخواهید از یک خرپا بیشتر عسل یا حتی چند قطره آب استفاده کنید. وقتی آماده استفاده از ماسک هستید ، روی صورت تمیز و خشک بمالید. این ماسک به هیچ وجه ناراحت کننده نخواهد بود ، اما مانند هر چیز جدید ، اگر پوست نسبتاً حساس دارید ، ممکن است بخواهید قبل از استفاده در تمام صورت ، ناحیه تست کوچکی از پوست را خشک کنید. تا 20 دقیقه وقت بگذارید ، این می تواند هفتگی تکرار شود تا به پاکسازی منافذ و پاکسازی پوست کمک کند. با یک مرطوب کننده سبک ، یا حتی فقط یک روغن کوچک روغن نارگیل دنبال کنید.


همچنین ممکن است متوجه شوید که به نظر می رسد پس از این ماسک ، پوست شما به رنگ زرد رنگی به نظر می رسد ، تقریباً ظاهر زردی به شما می دهد. من یک پارچه شستشوی تازه دوم را دنبال کردم و بیشتر آن پاک شد. بعد از آن فقط یک اشاره کوچک از زرد باقی مانده بود. فقط نکته ای را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید ماسک را در یک روز یا در مواقعی که نیازی به اجرای سریع درب ندارید بمالید.
 
یادداشت
* یادداشتی در مورد از بین بردن این ماسک. من برای پاک کردن آن از پارچه شستشوی قدیمی استفاده کردم ، زردچوبه اگر از آن استفاده کنید حتما یک حوله لکه دار می کند ، من این روش سخت را از چند سال پیش آموختم و این بار آماده شدم.
خبر خوب این است که اگر این اتفاق برای شما بیفتد و شما از یک دستشویی سفید استفاده کرده اید ، پس از آن که کاملاً شستشو داده شود ، یک پارچه زرد بهار فوق العاده خوشحال خواهید داشت که می تواند برای از بین بردن ماسک های آینده استفاده شود.

  • انیس شایگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی