مواد آرایشی بهداشتی

نگهداری پوست در زمستان

انیس شایگان | شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۲۸ ق.ظ

نگهداری پوست در زمستان

به گفته متخصصان پوست ، چطور می توان پوست خود را از تابیدن در زمستان دور نگه داشت
اجازه ندهید که دمای انجماد شما را پایین بیاورد.

Winter Skincare Tips For Acne Prone Skin - Envision Skin Care ...

 

روزهای تاریک زمستان ، سرمازدگی ، باد های نفس گیر و باران هولناک نه تنها حال و هوای ما را کمی دلگیرتر می کند - می تواند با چهره های ما هم خراب شود. هوای سرد باعث می شود پوست ما خشک ، پوسته پوسته ، قرمز و ملتهب سریعتر از آنچه گفته می شود "لباس بافتنی" باشد.
اما می توان چهره خود را در تمام ماه های زمستان شاد ، شاد و درخشان نگه داشت - شما فقط به دانش فنی لازم دارید. بنابراین ، ما به تعدادی از متخصصان پوست توصیه کردیم که نکات دقیق و محتاطانه پوستی را که باعث می شود چهره شما به بهترین شکل درخشان خود را در تمام زمستان ها نشان دهد ، فاش کنیم.
 

پیمایش را برای 12 نکته اساسی پوست در زمستان که باید بدانید ادامه دهید.


از عطر و الکل خودداری کنید
دکتر راس پری مدیر پزشکی CosmedicsUK گفت: "به یک پاک کننده ملایم بدون عطر تغییر دهید ، زیرا صابون قوی می تواند خارش و خشکی پوست را بدتر کند." "من توصیه می کنم که یک ماده پاک کننده کرم را انتخاب کنید و از مواد تونر و مواد ضد عفونی کننده به طرز کمی استفاده کنید ، زیرا این مواد حاوی الکل هستند ، که می تواند پوست شما را خشک کند."
 

امگا را بگیرید
دکتر سوفی شوتر توصیه می کند: "با امگا 3 ، 6 و 9 مکمل مصرف کنید." "مورد علاقه من Zenii Triple Omegas (40 دلار) است. بسیاری از مردم اهمیت این موارد را برای سلامت پوست درک نمی کنند ، اما شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد که امگ حتی می تواند اگزما را بهبود بخشد. نقش آنها حفظ یک غشای سلولی سالم است که این چیزی است که سلول را قادر به نگه داشتن آب می کند. این سد سالم از پوست نرم تر و نرم تر پشتیبانی می کند. "


دکتر نیکلاس پرریکون موافق است. وی می گوید: "مکمل من به بیماران توصیه می کنم بدون امگا 3 با کیفیت بالا باشند." وی گفت: "من از نظر تحولات پوستی با کسانی که دارای پوست مزمن و خشک هستند ، رژیم های مکمل امگا 3 را شروع می کنم. من به سرعت تفاوت در پوست خود را احساس می کنید و متوجه خشکی و کاهش خشکی و افزایش در قدرت و درخشش.
 

دستان خود را مرطوب کنید
دکتر پری می گوید: "دست ها در زمستان از بین می روند و در عین حال نمی توانند علائم پیری را برجسته کنند ، اگر مواظب نبودند و خشک ، روکش و ترک دیده می شوند." "در صورت تمیز کردن یا شستن دست ها برای محافظت از دستان خود ، دستمال استفاده کنید. شستن مکرر دست ها در زمستان نیز به شما کمک می کند تا میکروب های آنفولانزا و آنفولانزا از بین بروند ، بنابراین همیشه بعد از آن از مرطوب کننده دست استفاده کنید."
 

بیشتر آووکادو بخورید
دکتر رخا تیلور ، مدیر پزشکی و بنیانگذار بهداشت و زیبایی شناسی می گوید: "خوردن چربی های سالم مانند آووکادو به اثبات رسیده است که باعث حفظ لکه های پوستی و بهاری در پوست می شوند." "چربی های سالم برای سالم نگاه داشتن صورت و دست ها ضروری است و از خشک شدن آنها در ماه های سرد زمستان جلوگیری می کند." (بعلاوه ، خوردن آووکادو می تواند به موهای شما نیز کمک کند.)


از SPF استفاده کنید
دکتر تایلور می گوید: "مردم تمایل دارند تصور کنند که پس از فرا رسیدن ماههای زمستان ، آنها می توانند از استفاده از SPF در صورت خود دست بکشند." "با وجود این که درجه حرارت در ماه های زمستان به طرز چشمگیری کاهش می یابد ، خورشید هنوز هم می تواند بسیار شدید و برای پوست آسیب برساند ، به خصوص هنگام بازتاب برف. از این رو ، مهم است که همچنان SPF را بر روی صورت خود بکشید. گردن و دستها (یا هر چیزی که در معرض آن باشد). انجام این کار به شما کمک می کند تا خشک شدن پوست کاهش یابد و پیری زودرس را برای مدت طولانی تر نگه دارید. "



در حالی که در زمستان چیزی بهتر از شستشوی زیر پتو گرم در مقابل آتش ، وجود ندارد ، فعال ماندن باعث افزایش گردش خون می شود ، ضربان نبض شما را بالا می برد و درخشش زیبایی به شما می بخشد. دکتر تایلور توضیح می دهد: "حتی فقط نیم ساعت پیاده روی سه بار در هفته به پوست شما درخشندگی نگاه می کند."


لوازم جانبی خود را با دقت انتخاب کنید
وقتی دما کم می شود ، بیشتر ما روسری ها و سواحل دنج خود را می رسیم. در حالی که لوازم جانبی هوای سرد برای محافظت در برابر عناصر ضروری است ، بسیاری از لوازم جانبی بافتنی هنگام پوشیدن مستقیم در کنار پوست می توانند ناراحت کننده و تحریک کننده باشند. دکتر تیلور توضیح می دهد: "پوست خارش دار ، همچنین به عنوان خارش شناخته می شود ، با پارچه های خشن و تحریک کننده زمستان می تواند برجسته شود. برای جلوگیری از رنج از پوست و پوست سر تحریک شده هنگام پوشیدن لباس های زمستانی ، سعی کنید وسایل ساخته شده از مواد طبیعی تنفس شده را انتخاب کنید. این امر به گردش هوا کمک می کند و باعث ایجاد گرمای در یک مکان می شود و این می تواند به تحریک اضافه کند. ""

همچنین باید از لباس بافتنی خود مراقبت خوبی داشته باشید. پاملا مارشال ، بنیانگذار نام تجاری پوست ، Mortar & Milk ، خاطرنشان می کند که بسیاری از مراجعان در ماه های زمستان آکنه های اطراف فک و گردن می گیرند. او می گوید: "این معمولاً به دلیل روسری های کثیف و یقه های ژاکت است که دائما صورت ما را لمس می کند." "مطمئن شوید که مرتباً این موارد را تمیز می کنید. اگر در اطراف یقه ژاکت پف دار خود آرایش می بینید ، باید تمیز شود.

 

سهم بالا در کاله
کاله دارای ویتامین C است — در حقیقت ، یک فنجان بیش از 50 درصد از ویتامین C مورد نیاز شما در روز را دارد ، به گفته دکتر تایلور. وی می گوید: "این به پوست شما کمک می کند سلول های جدیدی رشد کند و بهبود یابد - فقط آنچه شما نیاز دارید تا پوست روشن و تازه به نظر برسد".

برس شویی خود را ادامه دهید
اگر یک برس شکن پوست خشک و خنک هستید ، سعی کنید در طول زمستان این عادت را حفظ کنید. مسواک زدن پوست باعث تحریک سیستم لنفاوی می شود و از سم زدایی حمایت می کند. "قبل از استحمام ، پوست خود را با یک برس طبیعی نرم مسواک بزنید. همیشه به سمت قلب مسواک کنید و با سکته مغزی ملایم باشید." این کار به از بین بردن سلولهای مرده پوست برای خنثی کردن و از بین بردن پوست بدن کمک می کند ، که به جذب بیشتر مواد مغذی کمک می کند. "

 

  • انیس شایگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی